2010-05-19

Svaghet



Fotograf: Anna :)
Kamera: Min Nikon D3000

Ungefär såhär ser jag ut på de flesta bilder som folk har tagit på mej :P Alltid när någon har en kamera med sig så vägrar jag att va med på kort eller gör fula miner och blundar med mening, haha.
Vet inte varför. Jag har ju alltid varit en linslus som stod framför vår stora spegel i hallen 24/7.
Troligen har det att göra med mitt självförtroende som är väldigt lågt. Och det har det varit sedan jag var liten då jag blev mobbad och andra saker hände. Det är över nu men mitt självförtroende är fortfarande väldigt lågt, lite beroende på det som hänt och dagens utseende- fixering. Jag ska inte säga så mycket om det för jag är väldigt utseendefixerad och så, själv, men jag säger inte att jag är direkt stolt över det.
Ibland kan mitt självförtroende vara ganska bra, just beroende på hur jag ser ut. De flesta avgångerna jag inte känner mej säker i mig själv är det inte för att jag undrar vad andra tycker utan egentligen är det mest att jag känner att jag inte är nöjd med mej själv.

Så nu har jag delat med mej av min största svaghet :P
Lite random sådär xD
Ha det riktigt bra nu! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar