2010-05-04

Flax

(Nikon D3000)

Ett stort och mörkt moln ligger över Karlstad just nu. Det har varit fint väder ända sedan imorse men nu vill det inte längre :/ Men sålänge det inte regnar är det okej för mej :)
Idag var den kortaste skoldagen och jag har haft SO-redovisning som inte gick så bra. Jag hade inte en aning om vad jag skulle läsa så jag läste fel hela tiden och var så nervös så jag tittade bara ner i pappret hela tiden :P
Men nu är det gjort i alla fall och nu är det bara svenska-redovisningen kvar som jag ska ha på torsdag eller fredag. Den redovisningen är jag lite mer förberedd på :P

Snart bär det iväg in till stan med mor för att shoppa lite sommarkläder m.m :D
När jag tänkte efter förut så kommer jag knappt vara i Sverige på hela Juni om jag bestämmer mej för att följa med till Belgien :P Massa resor :D
Ska berätta senare.

Btw. "Flax-bilden" som vi kallar det i vår familj, är tagen i helgen hemma hos pappa. Norpan springer glatt mot mej (för att få godis :P) och hennes öron flaxar hur sött som helst :) <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar