2010-05-18

Mycket information :)

Tjo!
Sitter i Julias kök och väntar på att hon ska bli klar med pizzan (A) Det är bra på tisdagar för då lagar hon mat åt mej :P haha, nädå men hon har ju matdag på tisdagar så då kan man ju passa på ^^
Eftersom det var ett tag sen jag skrev så ska jag sammanfatta de senaste dagarna :)

Torsdag: Spelkväll hos Hellgrens i Skattkärr
Fredag: Firade Robin på Stockfallet
Lördag: Ingela hämtade mej och vi åkte till coop och köpte slingor och åkte till pappa firade Mona som fyllde år i Tisdags. Joz och Ingela hjälpte mej att slinga håret.
Söndag: En chill dag hos pappa med emil och senare skjutsade vi Emil tillbaks till Skived :(
Måndag: Mona skjutsade in mej till tåg-/busstation i kil och jag åkte buss till karlstad. Busskalabalik den dagen vill jag säga!
17.40 ringde Julia och fråga om jag skulle vilja gå på bio med henne och Ingrid och om jag kunde ta bussen in till stan som gick om "några minuter". Bio började om 20 minuter. Nätt och jämt hann jag till SF och vi såg på Robin Hood.
Tisdag (idag): Skola igen efter långledigt (5 dagar!!) dagen gick smidigt och eftesom det är temavecka för alla 6:or från Råtorp, Skåre och Stodene så slapp vi SO:n och fick dansa med "Yngves Danskurser". Tisdagar är vår kortaste skoldag och sen tog jag bussen hem och halvsov ett tag och sen fråga Julia om jag skulle komma snart. Satte mej på cykeln och trampade iväg. Sen jag kom till Julia har jag ockuperat hennes dator ^^

Håruppdatering: Den slingningen vi hade köpt var väldigt wierd :S Man skulle ta upp en hårslinga, tupera den med en kam och spraya med hårspray och sen i med blondering :S
Vi skippade hårsprayen och körde på med folie också. Det blev ganska bra iaf :) Ska göra 2-3 ggr till kanske det blir bättre :)
Ha det göttmos :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar