2010-05-19

Flummigt babbel och kvällscitat

Började skriva ett inlägg innan jag skulle äta lunch (runt 12) men sen glömde jag bort för jag var så ivrig med att installera Photoshop CS5 (!!!) :P
Jag hade tagit bild på min fina hamburgare jag hade gjort och allt men det sket sig ändå :P
Nu ska jag snart slita mej från Photoshop för att äta och duscha :) Det blir troligen skola imorgon :)
Det blir ett halvdant inlägg och jag känner att jag bara slösa tid..:P
Nu kom jag på en sak som jag hörde grannens barn säga förut när dom lekte kacken. Dom skratta och skrek som bara den ^^:
Yngste sonen: "Du är tagen!!"
Äldste sonen: "Nähä, vi kör inte det någemer!"
Hahaha! Storebror ville minsann inte leka kacken mer när han blev tagen av lillebror ;P
Stackars oss utnyttjade småsyskon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar