2010-02-25

Torsdag 100225

Tjenare :)

Idag, vid 10.40 lämnade jag och Julia skolan och åkte in till stan och gick till museet och tittade en snabbis och sedan gick vi till biblioteket och väntade på att resten av alla Ilandaskolans 7:or skulle komma. Skolan hade tydligen "pengar över" så dom skulle bjuda alla 7:or på bio :D Vi såg Bröllopsfotografen i Arenan i bibliotekshuset.
När filmen var slut gick vi till Stora Torget och väntade på bussen. Då träffa vi Jessica så vi prata med henne ett tag :) Sen kom Robin också så då prata vi med honom också :P
På bussen var det mkt folk och jag var en av de första som skulle av men jag stog intryckt i ett hörn så jag fick nästan panik och trodde att jag inte skulle komma ut :P
När jag kom hem var det läxor som gällde och nu ska jag göra klart dom :)

Imorgon blire Bowling :D Och jag ska titta när bussarna går på lördag, för jag funderar på att åka till pappa men har inte bestämt mej än :P

Hare bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar