2010-02-24

Nikon D3000







Hittade några bilder som jag tog innan jul :) Är riktigt nöjd med de här bilderna faktiskt. Och jag är väldigt nöjd med min Nikon D3000 som jag tagit bilderna med :) Köpte den i november 2009 så jag har lärt mej de flesta funktionerna och vad man har alla knappar till :P

Berättade ju igår att jag hade troligen sträckt en muskel så jag hade så ont att jag knappt inte kunde gå. Tack vare det kunde jag inte gå till skolan för att det gör så ont. Missar SO provet men det positiva är ju att jag får en vecka längre att plugga :P

Annars idag har jag inte gjort något speciellt. Ska ägna mej åt studier och så snart :)


» Klädsel: mjukisbyxor och en t-shirt (Gina Tricot)
» Frisyr: utsläppt, halvlockigt
» Saknad: mina fina kompisar (L)
» Humör: rätt bra men trött
» Bästa: Bio imorgon!!
» Tv: Det okända (tv4+ 20.00)
» Planer: Bio imorgon, korsdraget på fredag, till pappa om jag kan komma dit
» Vill : kunna gå till skolan imorgon
» Tråkigaste: har ont :(
» Roligaste: Kanske träffar Emil och Petter i helgen :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar