2010-02-23

Tisdag 100223

Godkväll alla glada :D Idag är jag på ovanligt glatt humör. Har dock inte varit det hela dagen :P
Först idag blev det mycket flams med de fina i skolan, sen med julia till hennes gitarr på kulturskolan, sen en snabbis på stan, hem till julia, sedan hem och äta, duscha och plugga :D
Har prov i SO imorgon så försökser plugga men kan inte riktigt koncentrera mej :P
En sak som inte är så kul är att jag har sträckt mej i någon muskel någonstans så kan knappt gå :P Vet inte hur men så är det xD
Idag har jag fått en fobi för häftapparater också kom jag på xD Har blivi attackerad av en häftapparat två gånger idag! Usch!

» Klädsel: Mörka jeans, svart linne, grå munktröja
» Frisyr: utsläppt, halvlockigt
» Saknad: mina fina kompisar (L)
» Humör: Överglad
» Bästa: Fredag snart *läängtar*
» Tv: inte ett skit
» Planer: bio och halvdag :) Korsdraget på Fredag :D
» Vill ha: Pengar
» Tråkigaste: Har så jävla ont!! :'(
» Roligaste: 4 dagar skoldagar kvar till sportlov (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar